Vrhunska ekranska rješenja – Digital signage
„Digital signage“ – ekransko rješenje je sve više rasprostranjeno u javnim prostorima i zajedničkim prostorijama kompanije jer su digitalne reklame medij kojim se komunicira s različitom publikom, publikom koja je najčešće u pokretu. Upečatljiv sadržaj privlači pažnju prolaznika porukama osmišljenima tako da se one ističu od ostalih medijskih „buka“. Zašto je to tako?
Dokazano je da dinamički sadržaj motivira ponašanje gledatelja.
Rješenja ove vrste su zasnovana upravo na tome, na daljinskom upravljanju sa centraliziranim nadzorom uz mogućnost i lokalne dostupnosti što znatno smanjuje troškove instalacije i operacije. Ako ovome dodamo i činjenicu o besprijekornom izgledu zbog dobre rezolucije i spektra boja, ažuriranju sadržaja u realnom vremenu i radom u režimu 16/7, sve dileme u vezi sa opravdanošću ove investicije nemaju smisla.
Neka od modernih informacionih rješenja za poslovne prostorije su:
– Digitalni posteri
– Video zid
– Projekcije laserskim projektorom
– LED ekrani
– Interaktivni ekrani
– Personalizirana rješenja
Gotovo da ne postoji djelatnost u kojoj se ne primjenjuju ovakva rješenja. Susrećemo se s njima u maloprodajama, javnim ustanovama, energetici, kino dvoranama, ugostiteljstvu, zdravstvu, medijima, bankama, obrazovanju, aerodromima, berzama, proizvodnim pogonima, hotelijerstvu.
U maloprodajnim objektima razmjena poruka s robnom markom gradi lojalnost, promoviše prodaju robe i nudi mogućnosti prodaje i unakrsne prodaje. Digitalni plakati u trgovinama, izlozima i trgovačkim centrima komuniciraju personalizirane poruke što sve, itekako ima utjecaj na ukupan imidž kompanije.
Veličine ekrana se kreću od 32” do 65 ” po dijagonali kako bi našli primjenu u ma kojem scenariju.
Sadržaj se može pokrenuti izravno sa USB sticka što čitav postupak čini još jednostavnijim i štedi i novac i vrijeme. Jednom instalirana funkcija vremenskog rasporeda automatskog pokretanja, pokreće ekran i automatski reproducira sadržaj u određeno vrijeme.
Jedan od primjera korištenja jednog ovakvog rješenja u maloprodajnom sektoru u Bosni i Hercegovini je kompanija Koton, regionalno rasprostranjena i svima dobro poznata. Njihove poslovne jedinice u našoj zemlji su smještenje u Sarajevu (Sarajevo City Centar) i u Tuzli (Bingo Mall). U skladu sa korporativnim standardom na polju displej rješenja, Koton je u svom objektu u Tuzli instalirao i objedinio tri NEC ekrana veličine 46“ u jedan video zid čime su dobili smanjene troškove instalacije i operacije, jednostavnost konfiguracije, besprijekoran izgled i prikaz sadržaja bez prekida i sinhronizovanog sadržaja te centralizirano upravljanje. Razmak između ekrana je svega 5,8mm što je na ovolikoj površini zanemarivo i gotovo neprimjetno. Sve novitete asortimana i promotivne aktivnosti se komuniciraju na ovakvom jednom ekranu, kristalno jasne slike, dobre rezolucije i spektra boja. Certificiran je za rad 24/7 odnosno „non-stop“.
Oslonite se na partnera s kojim možete biti „u koraku s vremenom“.
Comments are closed.